Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Μωρό μου διαβατάρικο





Μωρό μου διαβατάρικο



Χίλια συντρίμμια έγινα
πάλι για εσένα  κλαίω
έρημος  πάλι απέμεινα
σαν κάρβουνο να καίω

Μωρό μου διαβατάρικο
χωρίς να πεις αντίο
έφυγες ταξιδιάρικο
και μ άφησες στο κρύο

Ραγίζω σπάω σαν γυαλί
στα χνάρια σου σκορπιέμαι
και στης καρδιάς σου την αυλή
μαραίνομαι χαλιέμαι

Γυρεύω αιτία κι αφορμή
σε ψάχνω μες τις μπόρες
πονά ματώνει το κορμί
γυμνό στις κατηφόρες

Ποιος άνεμος με ορφάνεψε
ποιο τρυφερό αγέρι
Αγάπη μου σε πλάνεψε
και μ άφησες το χέρι

Κυλιέμαι πέφτω σε γκρεμούς
σε σκοτεινά  πηγάδια
ματώνω απ τους στεναγμους
κλεισμένος στα σκοτάδια

Χάθηκες παιχνιδιάρικο
δεν πρόλαβε  να φέξη
Μωρό μου διαβατάρικο
χωρίς να πεις μια λέξη... 









Δημοσίευση στο stixoi.info: 14-11-2016

1 σχόλιο :

Το μήνυμα σας θα δημοσιευθεί σύντομα και μετά από έγκριση του διαχειριστή.